דילוג לתוכן הראשי

תרגיל למידה בחירום - תש"פ 2020 - משימה 2 : מסע בזמן




הנחיות ללומדים: 

אתם כתבים באתר חדשות. לאור התפתחות טכנולוגית חדשה ניתן כעת לחזור בזמן. מנהל חברת החדשות החליט לשלוח אתכם למקומות שונים בזמן זאת באמצעות כרטיס טיסה מיוחד. בתוך הכרטיס מסתתרים כמה רמזים חשובים אודות היעד שלכם. רמזים אשר יעזרו לכם לזהות את המקום או האדם אותו אתם צריכים לראיין או לתאר. אנא בדקו בעיון את כרטיס הטיסה שלכם ואל תשכחו אותו הוא גם כרטיס החזרה שלכם בזמן.
לחצו כאן לקבלת כרטיס הטיסה שלכם - שימו לב הכרטיסים מחולקים לפי מספר הקבוצות. 


עליכם לענות על כמה שאלות: 
  • מהו האירוע המרכזי במקום ובתאריך זה ? 
  • מדוע מדובר באירוע היסטורי חשוב ? נמקו. 
  • מי הדמות המרכזית באירוע? נמקו.   
  • האם הדמות מודעת לחשיבות היום או האירוע ? (לדעתכם) 


טיסה נעימה ובהצלחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שמואל א' פרק י"ח

שמואל א' פרק י"ח  תלמידים יקרים, קראו את הפרק בעיון וענו על כל השאלות. בתשובתכם הקפידו על כללי הניסוח. קישור למסמך השאלות  כתבו את תשובתכם במסמך וורד ושלחו באמצעות המשו"ב למורה המתאים. בהצלחה !

סיכום פיילוט גוגל קלאסרום ותובנות לשנה הבאה

במהלך שנת תשע"ה החלטנו להתנסות בסביבת הלמידה של גוגל ( Google classroom ) בחרנו מספר מצומצם של כיתות תוך מיקוד במורים המתוקשבים של בית הספר. את התמיכה הטכנית קיבלנו ממחוז מרכז ובעיקר מיוסי ברק האחראי לתחום זה במחוז. עברנו השתלמות מתוקשבת בנושא ( 30 שעות - סינכרוני ) ולאורך השנה עבדנו בסביבת זו. היתרונות רבים : כתובת דואר למורה, 30 ג'יגה בענן, סביבת למידה מעוצבת, זימון לומדים לכיתה, בדיקת תוצרי למידה באופן נוח יחסי -  במקום לחפש עבודות של לומדים בדואר האישי המוצף שלך הלומדים מגישים במקום הנכון, מקבלים ציון והערות אם יש. עבודת צוות, שיתוף פעולה של לומדים, למידת עמיתים, חלוקת עבודה ועוד. לאחר סיכום שנה ומחשבות על שנה הבאה ניתן לומר שגוגל מספקת את הסחורה. המערכת לא מושלמת ויש עוד נושאים לטיפול כמו למשל ממשק ייצוא ציוני לומדים למערכות ניהול פדגוגי, שיתופי פעולה עם מסגרות מרוחקות יותר ( לאומי ובין לאומי ) אך ניתן לומר שגוגל תלמיד טוב הלומד תוך כדיי התהליך ומכניס שיפורים רבים לדוגמת צירוף מורה נוסף לכיתה. בשנה הבאה נעביר את כל תלמידי החטיבה לעבודה בסביבה זו. נקודה חשובה העו

מטלת מסלול טיול בעקבות אנשים אשר השפיעו על העולם.

  לומדים יקרים:  במטלה זו עליכם ליצור מסלול טיולים סביב דמות אחת לבחירתכם.  ראשית עליכם לבחור את הדמות. השתמשו בקישור הבא:  קישור לתמונה בתמונה תוכלו לראות המון דמויות היסטוריות. לא מדובר באנשים רגילים, מדובר באנשים אשר שינו את העולם חלקם לטובה חלקם לרעה.  בחרו דמות אחת מתוך הקישור וצרו מסלול טיולים סביב נקודות מפתח בחייו. ניתן להיעזר בויקי אך אין להעתיק ולהדביק את המידע כפי שהוא מוצג בויקיפדיה. חשפו פרטים חשובים על חייו, ארצות, ערים, תאריכים, החלטות, תגליות השפעה על העולם.  שלבו תמונות או סרטונים במידה וניתן. בחרו תמונות רחוב רלוונטיות לחייו. בשקופית הראשונה של המסלול נמקו מדוע בחרתם לחקור דמות זו. מדריך שימוש במסלול טיולים